Ljus, musik, ett leende och gossip girl

"Jag skriver bra godnatt till dig för att jag ville skriva något. Jag ska inte gå och lägga mig för jag kan inte sluta tänka på dig, du är alltid i mina drömmar och alltid i mina tankar"
.
Har det just nu så sjukt mysigt i mitt rum, dör lite smått!
Under lovet som gått har jag hunnit kaosa, hänga med brudarna, träffat bästavännen, kollat på "the host" (som va sjukt bra!!!) träffat en saknad vän, haft så otroligt kul, myst med underbara människor, legat i hans famn, kollat film och sovit en väldans massa!
Imorgon ska jag på stan med nea sen jobba! Hoppas ni alla har det bra och hänger kvar även om det inte skrivs så mycket.. Ska blir bättre på det! Puss



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: