it all started with a big bang

halloj mina fina läsare! kom precis hem och har lagt mig i sängen, tänkte gå upp och äta något snart och läsa lite! har haft en helt underbar dag! slutade vid typ 11 och satt i solen och läste, åt och sen gick jag, malvina och edvard hem till edvard och solade och åt gosaker! sen kom julle och sofie och vi mös som vanligt! Sen åkte jag till noah och in till stan och ah, min dag va väldigt bra! sa hejdå och lycka till till johan som ska söka till idol (!!!!!!!!) känns som om sjukt många ska göra det och jag önskar alla lycka till! Igår sprang jag runt munksjön vilket fick väldigt bra! kom runt på 32 minuter vilket äger för mig! hehe, imorgon konfimeras bror min och då kommer kussarna och momo och mofa hit! Så i helgen ska jag bara sitta hemma och mysa och ha lite firande! Hoppas ni får en fin helg! PUSS
 


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: