min dag.

många inlägg på en och samma gång, men jag det förtjänar ni!
har haft en mega bra dag! började med en lektion på två och en halv timme, ensembleledning och dirrigering, det är faktikst jätte kul och vi är en grupp på ca 10 pers så det är så himla enkelt att agera ledare osv! efter skolan drog jag, julia, malvina och sofie till johans och fikade och pluggade lite smått, min fina kom in och gav mig en kyss sen åkte jag till kyrkan för jobb! svin kul, alla barnen är helt underbara och att se dom sjunga är så mysigt! kom hem och satte mig vid pianot och pluggade, mamma lagade mat, så jag åt och sen åkte vi ut och övningskörde, idag körde jag i en rondell (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och hem till mormor (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) och hela vägen hem. har bara kört på industiområde innan så det va sjukt kul att komma ut på en riktig väg, och jag klarade det för den delen oxå, inga kärringstopp eller något annat tråkigt, utan det gick förjävla bra! så kom nyss hem och sitter med skolbäckerna i högsta hugg och ska strax ta tag i det. Har varit sjuk sen frizon och förra veckan fick jag feber, så jag va hemma och råkade bara kolla på en och en halv säsong av pretty little liars.. heheh, men serien är grym så jag ska inte klaga för mycket! hoppas allt är braaaa! puss 



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: