soooooooooooooommarlooov ! :D

hejsan soets ! :D

nu har jag vaknat och ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag äta och gå till skolan, där ska jag träffa madde och eve så ska vi till åsa sjön och baddiiis :D haha, och jogga lite på brännan (h) eehm, ska träffa dom 15 över 11 så jag går typ kvart i, ´dunka musik på vägen får jag göra, för då går tiden alltid mycket fortare :D haha, har ni tänkt på det ? typ om man sitter på bussen, det tar ca 10 minuter för mig att åka till a6, men lyssnar man på musik känns det som om man åker i typ 2 min ? haha, det kanske bara är jag som märk det ? :P haha, aja, nu ska jag duscha ! ha det så braa ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss ♥♥

här får ni en söt bild sen igår :)


Postat av: Anonym

heeeej , vill du fixa min bloggdesign? :D:D:D

2010-06-18 @ 17:14:32
URL: http://ehodzic.blogg.se/
Postat av: felicia L

vart är din tröja köpt?

den var jätte snygg! :)

2010-06-26 @ 21:54:26

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: