hej,hej, hemma idag oxå .. <3

23 dagar kvar.
Under granen ligger många klappar,
alla har snören och vita lappar.
Granen är prydd med diverse prylar,
ute hör jag en hund som ylar.
Huset är varmt och jag ska nu mysa,
det är ju så skönt att slippa frysa!
Många klappar jag hoppas jag får,
jag önskar er alla God Jul och Gott Nytt År!


hejhej.
aah som sagt, jag är hemma idag oxå. Förtfarande ont i halsen har jag men det blir ba bättre och bättre :) sitter och chattar med Elin, hon e oxå sjuk.. kryyyyaah gmn !
aja, ska fixa en julklapp snart. Te mamma o pappa från mig o johan. dom kommer bli super glada ! :D haha. eehm. ska snart äta frukost, sen så lägger jag mig nog med en kopp te i sängen och sätter på en film eller någon sånt. Kanske det är något bra på tv nu på morgonen ? :) sen vill mamma att jag städar mitt rum -.-' men det gör jag nog ikväll. annars blire ba slapp sov oh mys ! eehm, annars så är det inget. 1:a dec iad ! :D haha, nära jul nu, det har gått hur fort som helst ;oo haha, jag det känns som dt var sommarlov typ i igår ;oo haha, men det är kul, och jag ska vara ute i god tid med julklappar iår, jag och min bror, johan ska åka nästa onsdag och köpa alla julklappar, sen åker jag la säkert upp me ngon annan och tittar lite oxå. haha, jag hatar att köpa julklappar när ALLA är på a6 eller stan .. det blir så jädrans mycket folk ;oooo haha xD nu är det inget mer jag har på hjärtat. sååå... HEJDÅ !

ha det bra och älska livet ~





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: