HEMMA FRÅN HIMELEN :D (L)

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D (L)

jooh, idag så har jag varit i Ullared :) Det har varit skiit kul. jag hittade en heldel, både kläder och lite andra saker ;) Jätte kul har det varit i allafall.
jag lägger in bilder på allt jag köpt om en stund. <3

torsdag:
i torsdags var jag på tonår. Det var AAASSS KUL ! hhaha, vi hade spa, ansiktsmasker, hårinpakningar och fotmasage och handfixning ;) hahah, jag jom inte på vad det heter .. :P
bilder kmr oxxå :D (L)

ha det så bra.





ullared :*

tonår :*



Postat av: Linn

Tonår ägde allt...<3



fin blogg du har..=P

2009-10-12 @ 11:30:43
Postat av: louisesvenssonlover, HAHHAHHAH xd' §§

men fuskigt ? :oooooooo

jag vill också till ullared! :(

din blogg är sjukt fin nu gumman! <3

& omogna människor fan -.-

jagälskardigmerännågontingannatfinaste 'v'

2009-10-12 @ 12:21:23
URL: http://josefiijns.blogg.se/
Postat av: Ellen

ttack för att du cencurerade mina pattar ;) §

2009-10-12 @ 21:55:30

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: