HHAHAHA :D (L) mina fötter är som en barnrumpa :P (L)

hhej :*
nu e jag hemma o har nyss haft fotvård. jag har suttit i fotbad o mamma har filat mina fötter. tack :D (L)
mina fötter är lena som en barnrumpa (a) fett mjuka o goa e dom hahah.

hos mormor så hade vi lite hand sak ;) jag målade mina naglar och så ficka jag en fotkräm ett nagelack o 2 typ läppbalsam. hon använde inte det så då fick jag ddet :* ttack (L)
nu så har jag pluggat o e rätt säker på de enkla maskinerna (det man ska kunna 't provet) jaow..
nnu tittar jag på Top Modell. Det är bra ;) (L) och så har jag smaskat i mig lite ostbågar ;) (L) ahahahha tjockiis :P
innan jag går o nanar så blir det ba plugplugplug. Yeeah ! ..... hahah det är tråkigt ba för man har typ läst igen samma sak typ 2948209340928347238947 gånger.. (L)
nnu så har jag inget mer att skrivaah.

ha det bra o sköt om er







PLUGGPLUGGPLUGG !!!


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: