hhej ! nu är jag jätte trött ..

dagens outfit;


HEJ !
Nu har jag precis kommit hem fårn torpas tipspromenad. Tog några kort på vägen och vissa av dom blev faktist
riktigt bra ! (bilder kommer )
idag så händer inte så mycket. kanske ta lite nya kort :)
och så ska jag npg snart äta för mamma lagar mat just nu. eehm. annars så är det inget
skriver nog igen  ikväll eller något. veckan ser helt bäst ut !
tisdag - onsdag ska jag ev. sova med ella ewe jennifer och mirre i bottnaryd :D
och så ska jag sova med Ewe fredag - lördag :) <3
mmh. veckan kommer vara bäst !
eehm. nu har jag inget mer att berätta.

ha det så bra och sköt om er !


Postat av: jossan :)<3

torpa ffs tipspromenad utan att hälsa på mig? :o §

2009-10-27 @ 11:23:44
URL: http://josefiijns.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: