hhhhhhhhhhhhej :*

hhejsan !
igår sov jossbabe över, oxh assu det var typ BÄSTA helgen på länge ! det var grymt kul, och jätte mysigt o ruuligt ! HAHAH :D (L) men nuu så är hennes blogg fixad:   www.josefiijns.blogg.se <------ kolla den döh ;)
aah, men det var jätte rulligt !
idag så vaknade vi typ 12 o jossan skulle äta på Max halv 1 så vi typ stressade aset, fast vi hann, (som tur va)
sen idag så var jag på A6 me plym. skulle titta på gympaskor, men jag glömde bort det så vi gick i alla andra affärer ist. Plym köpte en present till sin brur och en tröja, jag hittade typ inget, lr jooh, fast jag hade inte me så mkt pengar....

sen när jag kom hem och jag paj som mamma hade gjort och den är UNDERBAR !! i love mammas paj :P (L)
hahahahhahah (L) den är jätte god. och som ni kanske märkt så har jag fixat nue header, och jag böev jätte nöjd med den så den får nog va kvar där ett tag ;) (L) och så fixade jag en bakgrund. gär jag tyckte det var lite tråkigt me ba svart .. nu så ska jag ttyp plugga te teknikprovet som e på m'dag .... teknik e tråkigt -.-' ba för det är så svårt och jag fattar inget ? ;ooooo
aja, det går iaf lite bättre än innan .. och jag tror jag kmr klara det,... hoppa jag iaf ;) (L)
hahah... nu ska jag inte ba skriva bort tiden men massa läxor ? fast jag e snart klar så det gör la inget. (L)
imån så blir det hårdpluggning,... och sen så ska vi baka bullar för det är ju KANELBULLENS DAG imån :D (L)
och så ska vi hem te momo o mofa o ttyp fika. (L)
ttyp slappar dag ~

men nue så ska jag gå o titta på tv o ta bort sminket o lite såe,,, (L)
men ha det så bra o sköt om er !


Postat av: Anonym

ah, jag gjorde det själv (a)'

hahahahhah . jag fattar inte hur man svarar på sina kommentarer? ;$$

+ att jag vet hur man tar bort den där texten som man "MÅSTE" ha längst upp .

asså det som syns typ vid ditt öga på headern xd

men jag kan hjälpa dei me det kanske ? :D

puuuuuuuss <3

2009-10-04 @ 15:31:21
Postat av: jossaaan :)<3

yes, det har jag ;)

men jag hjälper dig ngn gång när vi äh (a)'

puuuuuuuuuuuuuuuuss §'

2009-10-04 @ 17:07:30
URL: http://josefiijns.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: