lite dålig uppdatering ! :o

hhej !

nu är kl snart 00.00 och jag sitter här med Joakim och kollar på "pimp my ride". Hahah, han och hans familj är här och typ aah, är här :D
vi har någon sak som vad jättegod ! hahah, och sen blev det kaffe & glass :)
Jag joakim Emil och johan har suttit och tittat på "fast and furious". Den är fett bra !
aja, dagen i sig har varit bra. hade gympa sista lektionen och var hemma typ 3. Så städade jag rummet och typ lockade håret ;) hhaha, <3
men nu har jag typ inget mer att säga, blir kanske ett inlägg imån om jag hinner annars så tar vi det på söndag. Och om jag inte är trött så kanske det blir ett till ikväll om datan är på o så.
men nu så ska jag fortsätta titta på PIMP MY RIDE.

ha det så bra !





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: