mys med mirre ;D

hejsan alla söta bloggläsare !

Nu ahr jag kommit hem från kfum, ätit och gjort mig klar för att nana (h)
men innan det ska vi se Vampire Diaries och sen New Moooooon ;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D höh, kfum va sådär, det va typ inget folk, men då kunde man va lite smågalen (y) haha, jag hade iaf kul, men somsagt, det va för lite folk !! haha, dagen i sig har varit bra, slutade med gympa kom hem typ vid 3, fixade mig och sen åkte mamma jag och bror ner till stan och mätte upp pappii och så åt vi på Sir Simon's, jag åt typ kycklingspett med bakadepotatisklyftor ngn aaaas god sås, lite grööönt och TZATZIKI :D:D och är år så coool och googlar för jag inte vet hur det stavas (h) men men, jag har haft en grymt härlig, mysig och rolig dag/kväll/natt HA DET BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: