torsdag.

SHUUUUUUUUUUUUUEW ;D

hejsan alla söta, nu så har jag kommit ut ur duschen (y) f1 najs .. höhö, HV SPELAR ! :D haha, 3-4 står det just nu.. bajs, Inte för att jag är intresserad av hockey, men visst det kan va kul och titta oå ibland, men det är inte ngt jag typ följer ? haha, men mkan måste ju va med i det alla pratar om (y)
Tonår va kuul, som vanligt. Hade poängjakt, mitt  lag vann :D (L) bara för att jag åt smör. hihi, 1 matsked smaskade jag i mig, fifaaan va äckling det va ! jag mår fortfarande illa.. menmen, VI VANN JUE ! :D haha, har ätit en macka oxå, ska LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSA nu :D:D öva lite på tyskan tills imån, fast det va rätt lätt, skulle kunna några böjningar, men ha det bäst !
god natt och sov gott !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



medlet lr va man ska kalla det är sjuukt bra, man tar i det efter man har duschat och det skyddar håret när man plattar det, Kostan typ 80 kr ? haha JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HV GJORDE MÅL ! 4-4 nu dåe. Assu jag måste titta nu. hahah ! :D



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: