torsdagdenförstaapril

hej på er :)
nu så har jag kommit hem. tagit på mig pyjamas tvättat bort sminket och gått på toa :) haha, jag sickar cykelbilderna till martin just nu, sen så ska jag titta på Vampire Diaries om den har kommit ut på tv6 play än :)
har det säker inte .. haha, sen så ska jag sitta och mysa framför datan, kanske titta på ngn film kanske ? ngt blir det iaf. Tonår va mysigt som vanligt. först va vi i kyrkan och lyssnade. sen så bakade vi, haha lr jag och KM gjorde det, de andra spelade spel. Sen så satt vi och pratade och myste tog lite bilder :) haha, jaaaaapp, det var allt. ha det bääääääääääääääst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

(bilderna kommer i ett nytt inlägg när jag hunnit redigera dom :))




Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: