mirremirremirre

hejhej :D

nu sitter jag och mirre här och har nyss ätit, vi ska titta fiiiilm :D haha :P
jag fixar dagens vill ha ikväll när mirre gått hem :P haha, skolan va helt okej, hade slöjd idag fast vi fick typ ba veta lite om alla maskiner och vad man ska och inte ska göra :P och sen typ lite betyg :P haha, men nu ska vi sätta igång Silent Hill :D ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: LadyUmbrella

Vinnare av dagens blogg är korad, gå in och kika om det blev du :)



Eftersom att trycket blev så stort och många ville bli dagens blogg så har jag därför dragit igång en ny dagens blogg tävling. Denna gång kommer jag att dra hela 5 vinnare! passa även på att vara med i veckans blogg där 8 vinnare koras ikväll!

Lycka TILL!

2010-08-25 @ 18:18:48
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: josefine

Det är dags för gissa kändisen i bloggen! Någon kommer vinna en länkning och kommer få ta del av mina unika läsare! Släng in en gissning du också! :)

2010-08-25 @ 18:31:56
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: