kom nyss..

.. hem från Per och Maria :D har varit på ledar träff och ätit en massa gott ! är sjukt mätt ! :o :D haha, efter skolan följde mirre med hem, vi tittade på blair witch project, filem va sådär.. jag var rädd för jag trodde det skulle hända ngt hela tiden, men det gjorde det inte.. :( aja, hon åkte hem och jag åkte till st olofsgården där martin hämtade mig och Ulrika och så har jag varit hos dom sen kl 6 :) ALLA PROV ÄR AVKLARADE ! helt underbart ! :D och biologin gick väldigt bra, och jag var väldigt nöjd när jag var klar :P haha, imån är det elevens dag och då ska jag ha teknik och göra klart min och mirres lägenhet, sen så ska jag och mirre till stan och köpa julklappar :D och kanske ngt snyggt man kan ha på sig på julafton ? :P haha, men ni får ha det så bra ! :D
·
puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·
dark :ooo


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: