förlåt, men jag inte hunnit skriva ..

.. förlåt, men jag har haft så mkt, prov och sen så har jag inte orkat skriva ngt, kanske för att jag inte har ngt att skriva ;) haha, aja, nu skriver jag iaf !
kom nyss hemn från ICA, köpte frukt som jag ska "förvandla" den till en fruktsallad :P haha, jag har godis förbud så jag får göra det bästa av saken, Tonår ikväll :):):):):):):):):)))::):):):) haha, film mys ! (L)
aja, nu sitter jag vid msn, och typ lysnar på grymt hög musik :) haha, jag kmr va DÖV IMÅN ! hhaah, och så kmr jag inte kunna prata, jo såhärvare.. på musiken så har vi typ som små band. och jag ska sjunga i mitt, och så har jag sjukt ont i halsen men jag sjäng iaf. så nu låter jag helt sjuk :P haha, så jag kmr säkert inte kunna prata imån, för jag är fortfarande hes :S aja, ehm, det var nog allt. ha en fortsatt bra dag !
pusshejs (L)


Postat av: sophia

men vadå söt? :o<3

2010-01-29 @ 18:28:40
URL: http://sophiafroden.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: