ska snart te plym :)

hejhej,
nu sitter jag här och har nyss käkat semla :D:D haha, set va grymt gott :) haha, snart ska jag te plym sen så ska vi gå te tonår. Vetinte vad vi ska göra där men ngt kul blir det iaf :) dagen har varit bra, lite dålig uppdatering, men jag har inte hunnit. Har prov imån, Historia.. kmr säkert gå bra :) haha, aja men jag ska nog fixa mig nu, haha, pusshejs !!


Postat av: sophiafröden

hej lollo, jag hoppas att du vet vem jag är x)

hahaha ja det är klart, vi sjöng shackels tsm i kyrkan :P

men jag kollar typ jämt på din blogg och den är så sjukt fin,

HJÄLP MIG MED MIN SNÄLLA MÄNNISKA! (a)

pusshej, <3

2010-01-26 @ 19:01:46
Postat av: lousie

klart jag vet vem du är sötan !!!

haha, självklart, men kan du skriva din mail så kan vi prata mer på msn om hur du vill ha den och så :)

puss (L)

2010-01-28 @ 16:04:35
URL: http://svenssonsflicka.blogg.se/
Postat av: sophia

nawww vad snäll du är (a)

[email protected]

<3

2010-01-29 @ 15:29:40

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: