break of dawn - eric saade

heeej :D

många inlägg idag :p haha, men det är ju aldrig fel ? :P
haha, när jag va hos mina kusiner när filip fyllde år, så sökte vi på google en massa och jag sökte på twiligt och då kom en as snygg bild på Rob upp, så jag klickade in på den och den kom från en twiligt fan sida lr va man ska säga, och jag gick in på den nu, och gissa vad jag hittade ? det stod så här: Vampires Suck, som är en parodi-film på hela Twilight sagan, kommer ju på bio den 18 augusti, haha, de ska göra en parodi på twiligt, haha, den verkar ganska rolig, för den är rätt lam ? :P haha, men titta vad ni tycker :P

puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥




Postat av: Sammie

du vet att man kan ladda ned den & se den på datan det gjorde jag. Den var efterbliven men ändå kul ibland;-)

Bra blogg förresten :D

2010-08-16 @ 00:04:29
URL: http://ladysammie.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: