heeeeeeeeej :D (L)

helluuuuuuu. :D
hej, hehe :D
jag sitter och pluggar med malin.. haha malin är BÄST men plugga är la inte sådär kul..
ehm Ertan ville att jag skulle skriva en liten dikt som fanns i hans bok på bloggen, och bara fär att jag är så snäll så ska jag göra det :)
haha here it kommer !

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Ack, var finner jag
i vinterns tid blommorna,
och var solskenet och jordens
och jordens skugga?
Murarna står tysta och kalla
i blåsten klirrar vindflöjlarna



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

HAHAHHAHAHAA erkän lam ? jag fattar inte den ?
haha, men nu har jag varit snäll och lagt upp den, så ..
Ertan, du är skyldig mig något :)
hahah :D men nu ska jag fortsätta, ha en fortsatt bra dag.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥♥♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: