Dag 01 – Presentera mig själv

HEJSAN ! tänkte köra på en sån sak ↑ hehe, så dag 1 - presentera mig själv
så vem är jag? :D haha, jag heter Louise Svensson och har två väldigt fina mellanmanm krisitn och linnea :) Jag bor i Jönköping och är också född i denna underbar stad :D har flyttat en gång, när min bror kom till världen :D jag är 14 år och fyller 15 den 13 juni. Mitt stora intresse är foto och musik :) ehm.. jag ÄSLSKAR sommaren, skulle vela flytta till ett varmt land senare i livet, men vill inte lämna mina nära och kära ♥ jaa du.. va kan man mer säga? .. jag är väldigt GLAD :D haha, blir väldigt lätt irriterad och tjurig på saker.. GALEN är nog perfekta ordet för mig, har lärt mig att skita i vad folk tycker och leva mitt liv! jag är den där ledartypen, i grupp vill jag ofta bestämma :P haha, ja det där va lite om mig! tror inte deet är något mer jag behöver skriva.. hehe men ja, det här är jag :D PUSS
·
japp.. normal :D


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: