rulltårta.. MUMS :D

hejsan alla bloggläsare! hann inte skriva ngt igår, för jag spenderade en timme i kyrkan och resten av dagen hemma hos berra :D vi valde ut en låt till konfan och solade, och hade det gött! Sen cyklade jag hem och ja, när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket :P haha :D IDAG kommer det några till oss, då ska vi typ fika och prata :P just nu sitter jag i vårat kök och har nyss bakat rulltårta ;) ska äta frukost nu, sen ska jag cykla till maxi och köpa bananer och choklad, ska grilla det senare idag ;) hehe, men ha det så bra! :D
·
puuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·

Postat av: Malin :)<3

din header blev skit fin , men jag undrar nu vad du har köpt din tröja ?

2011-04-25 @ 17:57:12
URL: http://malintheking.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: