i wish i could fly, out in the blue

heeeeeeej :) en sak innan jag börjar detta inlägg, alla mina tankar går till norge, till alla dom som förlorade någon i det som bomben orsakade eller det som hände på utöya jag sörjer med er ♥
igår kom jag hem från en UNDERBAR vecka i haverdal :D halva veckan va stålande solsken o andra halvan va vädret sådär :P men skoj hade jag iaf! :D i övermorgon vid ca 2-3 på natten sitter jkag i en bil på väg till göteborg där vi ska flyga till LONDON! :D as härligt! så det enda jag gör dessa få dagar jag är hemma är att ladda om o packa om :P hehe, och idag är det en riktigt speciell dag, för det är min underara mammas födelsedag! :D GRATTIS!!! :D:D hehe, PUSS
·



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: