ibland blir det inte som man tänkt.

har haft en rätt härlig dag idag! skulle ju träna, men det blir imorgon ist, så jag och eve gick på stan ;) hittade lite smått faktiskt :) haha, sen gick ju mamma och jag på bio, jag saknar dig, HELT sjukt va bra! verkligen en film jag tycker ni ska se! sen åkte vi och handlade och sen åt vi plankstek, helt uuuuuuuuuunderbart gott! :D hehe, nu har jag ätit upp godiset som var kvar sen bion och funderar starkt på att lägga mig, sjukt trött. + att jag ska upp tidigt imorgon, för så ska jag till kyrkan! men ha det så braaaaaaa! så hörs vi imorgon! PUSS ♥
·

Postat av: ida- mitt liv i meningar

fin blogg!

& ÄLSKAR din header!

2011-10-09 @ 11:18:39
URL: http://tommila.webblogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: