sitter och ler, så himla glad! :D

halloj :)
sitter med bror och mor och tittar på någon film på canal+ Hade väldigt mysigt igårkväll! vi tittade på idol, borat, åt tårta, godis och pratade och skrattade en massa! :D mirre åkte hem någon gång vid 1 och då åkte mamma och jag till stan och köpte en julklapp till mig och så hittade jag två bh:ar ;) haha, nu ska jag inte gå på stan på jääätte länge! börjar bli pank.. va uppe på a6 i torsdags med mirre och fick hem en hel del, bla ett åar grymt snygga skor! :D sitter i tv:rummet nu så jag orkar inte hämta kameran och lägga upp bilderna :P haha, så ni får dem imon! haha, på tal om imon så ska jag till kyrkan på fredsgudstjänst, sen efter kanske det blir lite sång med maria, haha :D men hare gött! PUUUUUUUUUUUSS ♥


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: