äckliga bajs skits helvetes röv.

HATAR tyska. mer än något annat. och nu kommer säkert någon som läser detta tänka "inte igen, vi fattar att du inte tycker om tyska.. sluta nu" MEN NEJ. FÖR HÄR FÅR JAG SKRIVA AV MIG. så jag tänker göra det nu. vi har porv imorgon och jag fattar inte vad vi ska öva på och min lärare blir förbannad när man frågar vilka sidor man ska läsa på. BLIR SÅ LACK PÅ DETTA SÅ JAG KAN TYP SLÅ SÖNDER EN SPEGEL. orkar inte. så här sitter jag med gråten i halsen och min tyska bok i knät och funderar på hur mycket en tyska bok kan kosta, ja men om man tar sönder dom? elda på dom lite bara? SOIFH OEWGIFU `?¤")=(?+8329RUI943Q8YT8493¤&("/)"!=%?)/tytho#wljf qpwuigfhi#/%(!"å=¤?å=!"(=/(/u(?"=¤)`?"=¤(")¤=/ "?å¤)^!" ==)(76^?"058. JÄVLA SKIT hejdå


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: