goder morgon

halloj! fattar inte varför jag inte tar tag i bloggandet.. men känns som om jag inte har tid nu på sommaren, för jag gör så galet mycket! Har nog aldrig gjort såhär mycket på ett sommarlov innan! hahah men det äger rätt mycket asså! Var på underbara frizon med linnea förra veckan, det va så himla fantastiskt! och detta kommer låta as sjukt, men jag måste berätta det för er. Jag har haft ont i min rygg i typ tio år, det började i hälarna och gick upp till knäna, sen ryggen. Och så har jag ett ben kostare än det andra, bvilket gör att halva min ryggs muskler är som bulldeg. Detta gör också att jag måste ha inlägg och har konstans smärta i min rygg. På frizon en dag hade vi suttit i ett cafe och druckit kaffe, då kom det fram två stycken och letade efter en tjej med tinitus, för dom skulle be för henne, och så frågade dom om vi hade ont någonstans, och så berättade jag hela mig historia, så frågade killen om han fick be för mig, jag svarade självklart och jag satte mig på en stol. han höll upp mina fötter och ben och jag visade inläggen och massa sånt. Sen började de be. Och det menst fantastiska någonsin hände, mitt ben växte ut. Jag kände det i hela min kropp, jag kan typ inte beskriva hur det känndes, men det var verkligen som om någon droog ut mitt ben. Jag brast ut i glädjetårar och sen dess har jag gått utan inlägg, detta hände för lite mindre än en vecka sen. och jag har fortfarande inte ont! förstår ni hur fantastiskt detta är? JAG HAR INTE ONT! och gud är så stor och bra! och många som läser detta kommer bara skaka på huvudet, men ring mig då, kom hem till mig och känn på mina höftben - dom är raka, se mina inlägg som bara ligger på en hylla i en garderob. Detta hände. Jag har själv svårt att förstå det, men Gud kan göra mirakel. 
På tal om blåbär så är jag dödssjuk efter frizon! Min älskade har varit här och tagit hand om mig de senaste dagarna! Och så har vi varit på bio och kollat på meteorer. (AS COOLT!) det var ju för någon natt sen man kunde se 50-100 meteorer per timme! så mitt i natten följde vi med Noahs bror och hans kompisar och åkte till ett ställe där man såg så otroligt mycket och det va så häftig! men ah, nu är jag sjuk. men jag är ändå glad, för jag har världens finaste pojkvän som stått ut med mig i två månader, jag har världens finaste vänner och jag är så fett taggad på att bärja skolan och få träffa alla underbara människor igen! och bara ha musik hela dagarna! Nu ska jag kolla på någon film och bara ta det lugnt! ha det bäst mina fina! puss


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: