Sex månader med mitt allt.

I lördags hade jag och min fina pojk ett halvår. Han kom in med frukost på sängen och ett paket! (Fick Victoria Secret body spary) fick aldrig veta vad vi skulle göra utan han ville ha allt som en överraskning! Så vi åkte in till stan o där bjöd han mig på chili thai! Den gick vi lite på stan och sen bjöd han mig på bio! Fick veta 3 minuter innan bion började vilken det va, o det va the hobbit!!!!!!! sååå braaa!!! Hahha o så köpte vi godis för 139 kr :)) hahha o sen åkte vi hem till mig o lagade mat o kollade Harry Potter o så fick jag somna i hans famn. Så underbart! O igår va det lucia i kyrkan! Alla barn va så grymt duktiga! Efter det åkte Noah till en kömpis o jag hem, men sen kom han o sov här inatt, så himla underbart! 😍 hehe, o jag ska ta bussen till skolan snart! Hoppas ni har det bra! Puss o kram 





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: