otroligt mysig helg!

tjo min fina läsare! har haft en huuuur bra helg som helst! Efter skolan i fredags åkte jag hem och lämnade alla skolböcker och skit och åkte till malvinas lägenhet! Där gjorde hon jag och sofie pizza, eller ah dom gjorde pizzan och jag kom och åt den! hehe, huuur go som helst! sen åkte vi ner till kulturhuset och mötte upp julia och massa andra fina människor! Det va höstmys på vinden där men loppis, musik, poesi, fika och massa mys! super trevligt! efter det åkte jag till Noah, det första vi gjorde va att åka ner till coop och köpa godis, läsk och ostbollar! så tjockade vi oss hela kvällen och kollade på en jätte bra film som jag dock inte kommer på namnet på.. i lördags vaknade jag och hade jätte ont i magen och va helt depp så min fina gick upp och gjorde två mackor till mig och så låg vi i sängen typ hela dagen, sen åkte vi till han mamma i huskvarna och åt lite sen tillbaka till bankeryd! o när vi kom hem köpte vi med oss frukt och choklad som vi smälta och doppade massa gott i! o så sov vi, hahah, i morse gjorde vi amerikanska pannkakor med massa gott på! och nu sitter jag hos linnea och hon ska snart ut och fota o då ska jag meeeeeeed! imorgon har jag en lektion o slutar halv tio typ, och studiedag på tisdag, så himla ägit! så ska på bio imorgon och äta gott på tisdag! hoppas ni haft en bra helg! puss och kram! 
 


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: