ÄNTLIGEN FREDAG !


haha, rubriken säger allt, ÄNTLIGEN FREDAG :) <3
haha, nu blire mys och så ska vi äta gott :) Har tagit sprutan för typ 30 min sen.
Det stack till lite men det gjorde inte så ont ;) haha, men skolan va bra fick gå tidigare från gympan imat jag skulle ta sprutan och för jag inte var med. :) haha, eehm just nu sitter momo och mofa här och pratar med mamma :P haha, har spelat lite kort och ätit lite chips :)
annars vare inget annat som jag har att säga :)
ha en härlig fredags kväll !

ha det bra och älska livet ~





20 dagar.

Nu tindrar stjärnor i det blå
i hus och fönster likaså
och alla röda tomtar gå
med vita skägg och luvor på.

Ge oss musik, fiolen stäm
och sjung om julen och Betlehem!
Låt Staffan vattna fålar fem
och god havre fodra dem.

Låt friden komma till envar
sen Kalle Anka tystnat har
sen klapputdelningen är klar
och bara sömnigheten är kvar.



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: