godmorgon !


dagens outfit !

linne; h&m
kofta; h&m
byxor; ?



hej ! igår gick jag hem från skolan, typ efter lunch. Sov typ hela tiden tills mamma och johan kom hem. Rätt härligt faktist. :) Nu mår jag mycket bätter och jag är INTE hes :D har ba lite ont i halsen och näsan rinner då och då men tar jag nässpray så blire bättre :)
sov morgon idag, börjar 20 över 9. Momo och mofa kommer och hämtar mig och johan så kör hon oss te skolan, ska äta snart. Sen så är det tonår idag :) haha, ska öva lussia men jag ska nog ba titta på för jag vill inte sjunga så jag inte kan va med när vi ska lussa. eehm. annars vare inget. glömde att skriva igår, men somsagt jag sov typ hela tider :)
aja, pusshejs !



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: