PEPPARKAKSBAK ! :D <3

haha, hejhej, idag så har vi bakat pepperkakor :D
haha, det har vi gjort typ hela morgonen. Har gjort historia läxan oxå. haha, gjortde den nu så man kan göra något kul i veckan ist. Ehm. Ätit har jag nyss gjort. Kött potatis och sås :) nu ska jag inte göra något speciellt. Baka kanske jag ska :) haha, om vi har allt hemma och om jag pallar ;) imån börjar skolan .. så jag ska fixa lite inför det, duscha ska jag oxå, fast det gör jag nog i kväll ;) aja, nu är det inget mer jag har att säga !
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss !

ha det bra och älska livet ~




18 dagar kvar.
Midvinternattens köld är hård,
Stjärnorna gnistra och glimma.
All sova i enslig gård
d
jupt under midnattstimma.
Månen vandrar sin tysta ban,
snön lyser vit på fur och gran,
snön lyser vit på taken.
Endast tomten är vaken.



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: