heeej ! <3

hejsan alla människor !
asså jag ska bli bättre på att uppdatera, men det är så mycket som kommer ivägen.. men nu skriver jag iaf :) haha, kom hem för typ 1 timme sen, var ute med joakim o simon :) haha, lr jag jag va på ungdomskör, och dom skulle va med, men det blev inte så, så vi va typ en halv timme efter det och sen gick jag hem.
skolan va helt okej, missade nästan alla lektioner för vi va på någon dansuppvisning. annars va allt helt vanligt, efter skolan åkte jag hem åt lite.. och typ åkte och sjöng hos maria, det gick bra. sjunger just nu
"himlen i min famn" av Carola. sen åkte jag upp te A6 och träffade bella o ewe :)
sen kom kalas micke och hans kompis, sen så kom mamma o så åkte jag hem pch åt kyckling ;) sen iväg te u.kören. Nu så ska jag titta lite på engelskan och tyskan te fredag sen ska jag gå och knyta miig ! hahah :)

ha det så bra och älska livet ~





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: