NEW NOON VA BÄST !

hhej ! :)
assu new moon va sååå sjukt bra :D fast båda twilight filmerna är lika bra tkr jag. hahah, grymt bra va den iaf :) haha, och det va så kul, för jag var akut nödig hela filmen, och typ när det var 30 min kvar av filmen så tjatade jag på ewe att hon skulle följa med mig på toa, för hon va oxxå aaaas nödig, men hon ba nej tyst, sluta nu. sen när det typ va 20 min kvar så sprang vi till toan och jääääääääääää*lar va hon va nödig assu :oo haha, jag fick låsa upp och gå på en annan xD haha, sjukt kul vare och sjukt kul hade jag :)

____________________________________________________________________________________

aja, dagen har varit bra, typ pluggat tyska hela dan, sen gick jag på tonår, vi övade lucia :) haha, och så typ myyyste vi ;) eeh nu är klockan snart 10 och jag ska krypa ner i min sköna varma säng snart :) haha, kanske tittar klart på Criminal Minds först, haha, aja men sov så gott och ha det så bra :)

sweet dreams ~




bilden e på mig och jennifer innan kfum :) <3



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: