frågestundddh :D (L)

nu är det dags för mig att svara på frågorna, För jag hann inte det igår ;oo

1. Har du ngn pojkvän? isf vem ?
svar; jag jag har en pojkvän, och han heter Johan :) (L)
2. vem/vilka är dina bästisar?
svar; mina bästisar är Elin och Linnea ;D (L)
3. Vilken skola går du på?
svar; jag går på ljungarumsskolan :D (L)
4. Har du designat din blogg själv ?
svar; fårn början så gjorde en som heter Emelie min blogg, men den headern
 jag har nu har jag gjort själv :D (L)
5. Vad är ditt favoritpogram ?
svar; eeehm, jag har typ inget favopogram men jag
gillar the simpsons :D (L)
 6. Vad hatar du mest i hela världen?
svar; jag hatar krig !! ;oooo
hahah ;d (L)





Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: