hejhej :d (L)

hejsan,
förlåt att  jag inte hunnit skriva så mkt, men i måndags gick vår tv sönder och därför kunde vi inte ha igång internett lr ngt, och i går va jag på a6 me evelinaah :*

aja, idag så började vi 8 och slutade kl 2, så det var ju en okejj dag imat en inte va så lång. själva skoldagen var som vanligt, helt okejj. när vi slutade så sa typ ebba o filippa att jag skulle åka til kättilstorp? med dom, hahah, och jag bor åt andra hållet så jag fattade inte vf jag skulle dit ? men det blev så att ebba o lippa följde med mig hem, vi han typ ba äta och sen så åkte dom hem för jag skulle gå o sjungaah :d (L)
sången gick bra, sjunger just nu en låt som heter; only to be with you. den är braah :*
haha, och i helgen fick jag en ny jacka, :D (L) (bild kmr) och så idag efter sången åkte mamma o jag upp till a6 och letade skor, hittade ett par på din sko. typ svarta stövlar.

när jag kom hem åt jag lax o potatiis, jag ttyp ÄLSKAR fisk (a)
haha o så e det ju typ bra för man blir smart av det sägs det ju tyyp, så det är ju tyyp as braah :*
hhaah nu ska jag inte ba prata om fisk mitt i allt :P har skafat löshår oxå, tack vare Aliciaah <3
tack sötan :* men nu så ska jag läsa några sider i biologi boken och sen så ska jag packa väskan tills imån. och på fredag åker Johan till london, kmr sakna dig babe :**  och så kanske jossan ska nana hos min fre te lör, men ba kanske ;) hahah, men nu så ska jag gå ut och ta en stort glas vatten för jag blev mega törstig ! Hahaha, men ha det så bra och jag ska försöka skriva imån.
JUSTE ! imån är det tonår. och det kmr bli skiita kul ! vi ska träffas i skogen med oömma kläder ? :oo hahah och sen så ska vi mysa i st olofsgården, kulkul :) (L)

men ha deet så bra och sköt om er !







Postat av: Leia

Tack söt!

Vad gör du?

2009-09-30 @ 21:34:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina vackra stövlar ? :)

dom va nice (Y)

2009-10-18 @ 13:17:27
Postat av: cassiecola

HHHAHAHAHAHAHAHAH LOLLO HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAAHAHAH fjortistiden i mitt hjärta! HAHAHHAHAHA <3

2012-02-17 @ 00:35:31
URL: http://cassandramarouki.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: