HEJJ ALLA SÖTNOSAR :D (L)

hejjsaaan :D
idag har jag varit med linnea och gjort fysikläxan, hon och jag har tyyp en redovisning om mars tills imån.
det gick la bra, och det kommer nog att gå bra imån ;) Skolan va som vanligt, helt okejj, hade sovmorgon till 10 över 9 :D fedt najjsss (y) o sen så efter Geografin åkte jag o linnea hem. När vi kom hem åt vi och satt vid datan, och typ bdb o sånt, sen så webbade vi med anton, HAHAHAH , jag o linnea är ruuuwligast :D (L) hahah, vi typ busade o massa, hahah det va megamegamega kul iaf :)) <3 Sen så bärjade vi me fysiken. sen åt vi glass och sen åkte Linnea hem. Och då så började jag me engelskan .. jag är typ sämst på det -.-"

aja, nu har jag nyss satt på datan o ska titta runt på lite bloggar o så, sen så ska jag snotta lite chips fårn mamma o fortsätta titta på 2½ män :D
Oj, nu e pausen slut! Ha det bäst :*



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: