Hejj :D (L)

hejjsan :D (L)
det va tyyp jätte länge sen jag skrev ;oo
men jag har typ inte hunnit,
idag så sjöng jag i kyrkan det gick bra :) (L)
o sen så gick jag hem o typ åt och skulle varit me
Linnea, fast det blir imån istället, vi har typ en skol grej.
när hon messade o sa att hon inte kunde komma tog jag på
mig min morgonrock o satt och chillade i soffan (h)
sen så typ gjorde jag pizza :d (L)
MUMUSSSSSSH !!!!!!!! hahhaah :D (L)
den blev megamegamegamega good, :D (L)
sen så satte jag mig vid datan o nu sp ska jag packa väskan o fixa
lite tills imån, o så ta bort sminket ;)
ha det så bra :*


Postat av: JULIAS D60

sv: Jag lägger till dig på msn! :)

2009-09-20 @ 21:27:21
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: