KFUM :D (L)

heeej :D (L)
igår va det kfum, as kul :D (L)
gick dit me Vickan o Isabelle, fast vickan blev typ utslängd ? fast vene typ varför ;oo
aja, o belle ska te ullared idag så hon åkte hem tidigare. Så jag va me Jennifer o Jessica (L)
jag har ju aldrig varit på kfum disco innan, men asså jag kmr gå på alla !!!!!! tyyp det roligaste discot jag varit med om :)) Och så va ju alla roliga människor där oxxå, så då blev det ju ba bättre, fast jag saknade några som inte va där, och inte kom ..  (L) Men det va kul iaf, o alla killar drogs te Jennifer haha :D (L) inga va särskilt snygga men iaf ;o
när jag kom hem så tittade jag på pirates of Caribian (stavning?) sen typ halv 1 somnade jag :) (L)
grymt kul kväll va det iaf :D (L)
tbx till idag  ~
nu så sitter jag vid datan o har nyss bakat äppelkakaah :* Ngn som vill komma förbi o smaka ? :) (L)
hahaha ;) ska typ titta lite på läxorna o så, (L)
ha det bra :*






Postat av: meis

skit bra låt!

2009-09-19 @ 19:30:10
URL: http://meisnajeb.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: