21 + och SOLSKEN ! :D

Hejsan alla solstrålar !
nu har jag kommut hem och ska äta. Jag ligger faktiskt på en filt ute på altanen, det är 21 + och strålande solsken, lan det bli bättre en vårdag ?
Och så hös en massa fågelkvitter, me löw it !
haha, aja, skolan idag va kul, för vi hade elevensdag, jag hade syslöjd, det var sådär, men jag blev nöjd med resultatet :D haha, bara det att jag är ju sååååååååååååååååååååå duktig på det -.-' haha, och det var inte kul ! aja, de ska ha ngn utställning innan man tar hem dom så jag visar bild då :P inte för att jag har ngn nu men.. haha ! aja, om 1 timme ska jag åka och sjunga, undertiden blir det slapp ute i solen !
men nu ska jag äta ! ha det bäst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: