fortfarande hon momo och mofa :)

hejhej,
jag är fortfarande hos momo och mofa som sagt, så jag hinner inte lägga in bilderna när jag kommer hem, för då ska jag ta bort smink och titta på tv, jag kanske bloggar om pappa har på sin data, men där har jag ju inte bilderna... så de får ni imån kväll. Varför imånkväll ? joh för att på morgonen ska jag gå munksjön runt och sen ska jag va med jossan så jag kommer inte hinna på dagen :P haha, det kommer bli en massa bilder ! från idag-imorgon, snacka om ögon godis ! haha :) aja, ni får ha det bäst och imat jag troligt vis inte kommer skriva så säger jag god natt, och sov sött !

puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: