guten morgen !

Morsninh korsning !
idag mår jag mycket bättre, alvedonen hjälpte (y)
haha, just nu lyssnar jag på Justin Bieber - baby, han är så söööööt <'3
haha, aja idag blir det stan, rusta, eko och leta täckbark med mamma :) vi får se vad vi hittar, jag skulle verkligen vela ha ett par nya chinos för mina är för små, och iman mamma tycker de är sjukt snygga så tror jag att jag får ett pår :P haha lam jag är xD aja, sen så blir det lite pluggande och så.. ehm pappa skulle kommit hem igår från italien, men iman alla plan är inställda kommer han inte hem förens på sönda, lr kanske ännu senare.. han har iaf åkt en bit och är ngn annan stans nu, hos den killen han är där nere meds bror. Haha, och han skulle ba på ngt möte lr ngt så han har ju inga kläder :P haha, pratade med honom igår, och då hade han det jätte mysigt, satt och drack öl på toppen av chamonix, haha så han har det bra iaf! fast man saknar ju honom <'3 menmen, som sagt kommer jag vara borta idag, så jag skriver nog bara ikväll. Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag fixa mig. ha det bäst !

puuuuuuuuuuuuuss ♥♥

haha jag tycker bilden är så söt :P



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: