hejsan älsklingar !

hur mår ni ?
jag mår toppen ! måndag idag dåe, första skoldagen på en vecka..
haha, det gick bra och dagen va som vanligt förutom att jossan inte va där.. MISS U BABE ! (L)
haha, utvecklingssamtal idag :o haha, det gick faktiskt jätte bra, de tycker jag är pratig annars är allt supeeeer ! haha, kom hem vid kvart i fyra typ, så jag har varit hemma en stund, haha, har ätit och tittat på tv och myst lite. haha, hur har erat påsklov varit ? mit har varit supeeeeeeeeer haha, yeeeeeeeeeeeeeah :***
men det har varit sjuuukt bra. huhu, ne nu ska jag inte flumma. VÄDRET ÄR BÄST ! haha, njah inte bäst, men det är väldigt härligt ! sol och varm - me like it ! fast, klart man längtar till sommaren ! och vet ni, det är typ ba 1 och en halv månad kvar till jag fyller år :D haha, fatta najjs ?! men det är fortfarande snö ?! -.-' och jag fyller år på SOMMARLOVET inte typ snötiden ... haha jag ska plugga lite på satsdelar . haha, men det kommer säkert gå jätte bra. tror jag. haha, ne jag vet inte. menmen. nu så får ni njuta av livet utan mig. för jag ska gåeee. ha det bäst och aah, NJUT AV VÅREN !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: