louisesvenssooooooooon :*

hejsan söta !
nu har jag kommit hem från miniminiorerna, ätit tittat lite på tv och gjort en MASSA matte. haha, jag och mamma har suttit i typ 40 min :* haha, så duktig är jag, lr egentligen inte, för jag fattade inget förens nu. haha, men det ör ju bra att jag fattar nu :P haha, ska titta på engelskan och tyskan senare oxå. Impn blir det ELEVNSDAG :D haha, börjar halv 8 och slutar vid 2. Sen blir det sång och sen så är jag friiijjh :* haha, plugga lite då med till satsdelar "testet" haha, det ska jag kanske göra ist för eng och ty ? haha, vi får de.. nu ska jag titta på tv, igen, haha, bara en fråga, SKA JAG HA EN FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN ?
lr ngt annat, typ snyggase headern lr typ ngt annat ? haha, SVARA ? okej :P haha, för jag tycker det borde hända ngt på bloggen ! och kom gärna med förslag ! Och kommentarer är ju alltid kul. OCH TACK ALLA SOM GÖR SÅ MIN STATISTIK ÖKAR ! me löw it (L) men ni får ha det bäst, för jag vill inte missa allt på navy CIS :*
och nu blev det självklart paus -.-' så jag skriver lite till :P haha, miniminiorerna va kul, anki och Anilla pratade om va de gjorde i huset och sen blev det lite små saker oxå, vissa är ju jobbiga oxå .. -.- haha, men nu ska jag sluta. Ha det bäst och njut av kvällen, och imat jag stänger av datan säger jag GODNATT TILL ER ! (L)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: berrraa ;*

vi börjar väl vid halv nio ? du skrev halv 8 x)

visst är jag duktig och läser din blogg ? :D <333

2010-04-13 @ 20:34:58
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tack för att du gör det! :D <3

pusspådej sötis!

2010-04-13 @ 20:39:31
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: