morsningkorsniiiing !

goog morning sunshines ;D ♥

Nu har jag vaknat, mamma har redan hunnit baka en massa ! kladdkaka, muffins, frallor och bullar, men nu så blir det blåbarsmuffin och hallongrottor ! men först ska jag ta och äta en fralla. haha, kl är snart 12. Så jag har ju typ sovit hela dan :P SOLIGT UTE ÄR DET JU ! :D haha, tror det va typ 23 grader i solen och typ 10 i skuggan, det är ju rätt varmt, tror jag ? höhö, men jag ska nog sätta mig ute och äta, vet ni ? Vi ska göra om vår altan :D haha, vi väntar bara på ngt som mamma och pappa ska skriva på lr ngt, men DEN SKA GÖRAS OM :D:D (L) vi ska bygga ut och sätta tak och massa, så för alla som vet hur mitt hus ser ut så ska vi ha golv ända bort till mamma och pappas rum (slutet av huset) Där solen ALLTID är och som det ALLTID är varmast :D haha, men nu kurrar min mage som attan ! ha det bäst och njut av dagen (h)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

ni får två härliga sommar bilder som är tagna förra året, titta hur brun jag va :ooooo hahaha :P
bjuder VERKLIGEN på sista bilden, men jag saknar Brastad så mycket !!!!!!!



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: