ny duschad ! :D

dagens låt:
Train - Hey, Soul Sister



hejsan alla söta !
jaja, jag vet att jag inte srkivit tidigare idag, men jag har halvsovit i soffan :P haha, ...

menmen, nu har jag kommit ut ur duschen, sjukt skönt vare (y) Imån blir det Jossan Berra och Mirre :D:D vi kmr ha det bäst ! Vi ska te piren och käka glass och äta och ha en massa skoj ! haha, men det komr bli kul iaf :P haha, ska träffa jossan och berra vid skolan 10 imån, sen så cyklar vi ner till piren och möter mirre. så, jag kommer inte skirva imån :O:O:O:O:O:O men ni får klara er utan mig .. och jag ska försöka klara mig utan er... men jag kankse skriver på morgonen om jag har tid ! vi får se.. aja, Dagen har varit chill (h) typ halvsovit som jag sa framför tv:n med brur, hjälpt mamma lite med maten, ätit, haha, inte specielt intressant, just nu lyssnar jag musik :D:D:D men jag orkar inte skirva mer nu, (inte för jag har ngt att skriva..) haha !
ha det bäst ! :D:D (L)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

 



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: