onsdagdensjundeapril

hejsan sötaste (L)
vad gör ni ?
själv väntar jag på att maten ska bli klar!
haha, tis-ons, dagarna har varit undebara ! haha, vi tittade på film till typ 2 i går, sen gick vi och la oss. Vid 10 vaknade vi, åt frukost och fixade oss, vad typ 11 så åkte vi till stan. Jag köpte ett puder, en sjal och tofsar på H&M.  Jag ville inte köpa för mycket iman jag ska TILL ULLARED IMÅN ! :D:D
haha. japp så år det ! Imån vid 12 lr ngt åker jag mamma bror atti filip pontus momo och morfar till ULLARED !
haha, jag ska shoppa s¨det ryker om det ! haha, jag kommer inte orka skriva på morgonen fö då kommer jag ha mycket att tänka på. För jag ska göra mackor vi ska ta med oss + STADIG frukost till mig och bror,  och inte glömma hörlurar och kudde. och lite små mynt haha, måste ju ha det till fikat :P haha, jag har "lånat" pappas data och han vill ha tillbaka den nu, så det är bäst att jag avslutar. haha.
ha det bäst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

juste! JOSSAN HA DET BÄST I ITALIEN ! KOMMER SAKNA DIG SJUKT MYCKET ! (L)
haha :D (L)



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: