rubrik.

hejsan :D
jag hann inte skriva igår, förlåt...
jag bakade gröna chokladbollar med Felix och Simon :D:D haha, det va sviiin kul :P haha, och så hoppade vi studsmatta typ 1 h innan det började SNÖA ?!?!?!?!?! seriöst.... snö ? -.-' det är ju tur att det gick bort så fort iaf ! :D haha, idag så följde Mirre med mig hem. för imorse klipte jag min lugg... och den blev ju "jätte" bra... haha så mirre fixade den :D:D TACK ÄLSK ! :D:D (L) blev lite hackig för vi hade ingen sån sax man tunnar ut den med, men det gör inget, ska försöka tunna ut den lite själv (y) Juste ! i tisdags va jag ju med Jossan Berra och Mirre :D vi hade sviiin mysigt vi oxå XD tog kort på piren, åt glass, gick på stan och åt, sen skulle Berra åka på ngn övning till hennes musikal, och då åkte jag jossan och mirre hem till mig, lockade mirres underbara hår och tog lite med kort (y) oförglömlig dag (h) aja, nu ska jag ta ngt att äta ! vi åt ba en bulle och en balleria.. blir nog nudlar lr ngt, sen ikväll blir det tonår, Linda och Carro har ändrat schemat så ingen vet vad det blir, men ngt kul kommer det bli iaf ! men nu ska jag äta, för jag är SKITA hungrig !!!!
ha det bäst ! (L)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: