shuuuuuue ! :D

hejsan alla bloggläsare !
nu har jag precis kommit in från en underbar dag ute med bror och ut från en härlig dusch !
haha, nu sitter jag i min "mysdress" och ska plugga -.-'
När jag kom hem från sången så hoppade bror och jag studsmatta, sen kom mormor och morfar och år kladdlkaka med oss ! haha, johan och mamma bakade det medans jag var borta, sååå.. ningen deg till mig :(
haha, ehm johan och jag cyklade runt lite oxå, och tittade i ngn bok :P haha, nu är jag faktiskt trött :o:o haha, aja, ska titta tv ikväll, men nu blir det plugg ! skriver innan jag stänger av datan !
ha det bäst och nu kommer lite bilder från dagen :) (L)

puuuuuuuuuuuuuss ♥♥

jag just nu :P


dagen:


Postat av: Anonym

härliga bilder! Nu är det våååååår!:)

2010-04-14 @ 22:08:51
URL: http://evebloggar.devote.se

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: