pluggpluggplugg ..

helluu sötnosar ! :D

jag va i kyrkan i morse och träffade massa folk :P haha, sen fikade vi och fick reda lite på konfan :P haha, jag missar första lägret :oooo aja, jag kommer ligga på en härlig strand då, så jag ska inta klaga :D:D vi håller på och river altanen, så jag har flyttat massa stensaker, rullat gräs, bärt blankor och skrivat ut en massa skrivar :P haha, assu att rulla gräs va skiiit jobbigt :oo det va as tungt, haha, men pappa och jag fixade det :P n uhar jag iaf kollat på film, The Karate Kid, SJUKT bra film ! :D rekomenderar verkligen den ! ;D haha, blev ett litet film tips nu oxå :P haha, nu ska jag läsa en text till eneglskan och öva lite glosor, sen ska jag läsa en bok jag lånade på bibliotket igår, det är en vampyrserie :D haha, den första heter vampyrens märke Mirre har läst dom och tycker de är jätte bra, det handlar om vampyrer, haha, assu typ alla vet att vampyrer finns, och man blir typ märkt med en måntatuering när man går igenom "förvandlingen" och då åker man till typ en vampyr skola och massa, haha, ngt sånt handlar den om iaf, verkar riktigt bra :D haha, men inget slår Twilight ;) haha, mamma ville att jag och johan ska baka ngt nu, får se hur det blir med det, för jag behöver plugga :P haha, aja, låååångt inlägg idag ! :D men det skadar ju inte ? :P haha, juste, i går va jag på flygplatsen och titta hur stort flyget va (jag ville fota..) haha, men de andra vill se det :P och jag kommer dö ! det är typ skiiiiiiiiiiiiiiiit stort, och när det landade såg det ut som om det aldrig skulle stanna.. jag äs skiiit rädd för att flyga nu :ss men det kommer säkert gå braaaaaa (hoppas vi!?) aja, tog typ 5 bilder på lite saaaaaaaaker iaf, hihi, ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

The Katate Kid - VÄRD ATT SE PÅ ! :D


det här va enda bilden som inte blev sjukt suddig :ooo


haha, så här fint ben hade jag när jag kom in efter att ha hjälpt pappa, haha, lite skilnad ?
(på högra sidan har jag torkat av all jord :P)


Postat av: josefine

Rätt svar från gissa kändisen finns nu i bloggen. Tack för din gissning! :)



Allt bra med dig en regnig söndag som denna? :)

2010-08-29 @ 18:23:24
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; allt bra med dig? :)

2010-08-29 @ 20:56:23
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: