den STORA frågan..

.. orkar jag sminka mig lr inte ? ..
hmm.. haha, jag orkar inte ! :P
väldigt intressant och nödvändig information.. jag ska gå till kyrkan med mamma snart. sen ska jag försöka få tag på love ! :o slå in de sista julklapparna, sen ska jag sova ! har sjukt ont i nacken/huvudet.. atti tryckte på ngt på mig vid nacken innan när hon va här.. fyfan va ont det gjorde och gör.. wiie! duschade för en liten stund sen så nu är man ren . haha :P ha det så bra !
·
puuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·

Postat av: Love

sv' om ja skulle ta den juliga så kanske de känns lite konstigt å ha den sen i t ex januari, :S

men kan du nt köra på julidén fast ändå göra den inte fullt så julig bara vintrig isf? :)

2010-12-19 @ 21:46:23
URL: http://lovehvernersson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: